miercuri, 21 iulie 2010

BRIOSE CU ZMEURA

Aveam zmeura din belsug in curte si aveam pofta de briose. Delicios!
Uitati-va ce a iesit!
Ce ne trebuie:
110 g unt
80 g de zahar (daca va plac mai dulci, trebuie sa puneti cam 100 g zahar; pentru ca zmeura e acrisoara, eu am facut coca un pic mai putin dulce)
110 g faina
2 oua
1 pac praf de copt
120 g zmeura (aici nu am masurat, am pus cate am putut culege o data. Va spuneam ca le am in curte)
Eu am mai pus si migdale macinate. Puteti pune alune, nuci, migdale, ce aveti dar numai daca va plac si credeti ca merg cu zmeura.
Cum se face:
Untul se amesteca cu zaharul pana cand devin ca o crema.
Adaugati ouale apoi faina in care ati amestecat praful de copt si migdalele.
Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Arata absolut superb!!!
    Si cred ca pot fi facute si cu alt gen de fructe: capsuni, visine. Poate chiar si cu mere, nu? Cu zmeura cred ca sunt foarte gustoase, dar ma gandesc la noi cei care nu avem zmeura in gradina si nici chef sa mergem la piata :).

    RăspundețiȘtergere
  2. draguto, felicitari!
    tre sa faci o micuta corectie - pozitia a doua nu este unt, ci zahar.
    sa nu crezi ca nu am citit cu atentie ::)))
    te pup

    RăspundețiȘtergere