marți, 6 iulie 2010

BRIOSE CU OMLETA


Aceste briose au avut mereu un succes nebun. Arata splendid si sunt senzatia meselor de dimineata la Golesti :)
!

Atentie ca sunt super calorice!

Ne trebuie:

o tava de briose

1 pac de foietaj (se cumpara de la raionul cu chestii congelate, de unde se cumpara si foile de placinta)

Unt pentru uns tava

5 oua

cateva ciuperci

200g cascaval

200g sunca, kaizer sau carnaciori

100g masline

O bucata de mozzarela (nu e obligatorie)

*Trebuie sa fac aici o paranteza pentru cei care sunt vegetarieni (multumesc Elenei pentru sugestie). Daca nu vreti sa folositi carne, puteti pune ceapa verde, marar, rosii, cascaval, mozzarela, ciuperci, masline, etc. Ideea e ca va puteti juca cu ingredientele in functie de ceea ce aveti in frigider si de gustul vostru.

Cum se face:

In primul rand se dezgheata foietajul si se taie in bucati, ca in poza.

Puteti sa le taiati rotunde, dupa cum sunteti inspirati. Rotunde sau neregulate arata si mai bine. Eu le tai patrate ca imi e mai simplu.

Amestecam apoi intr-un bol ouale ca pentru omleta si adaugam toate ingredientele de mai sus (ciuperci, masline, sunculita, cascaval) Trebuie mentionat aici ca puteti pune in omleta ce vreti voi, ca si cum ati face o omleta, nu e obligatoriu sa puneti ce pun eu. Cateodata eu pun si ceapa verde, marar, rosii, etc. Compozitia arata in principiu ca mai jos. O amestec cu furculita, nu cu mixerul.


Se unge tava de briose cu unt si se baga bucatile de aluat in gaurile de briose. Apoi se umplu cu compozitia de mai sus.




Se poate adauga pe fiecare dintre ele o felie de mozzarela apoi se baga apoi la cuptor cam 20 min. Veti sti ca e gata cand se umfla si se rumenesc frumos.



2 comentarii:

  1. Am facut si eu varianta de mai sus la care am adaugat: rosii, cimbru verde si putin cascaval afumat. Cascavalul afumat i-a dat un gust excelent.
    E super buna reteta. Iar musafirii au fost profund impresionati :).
    Multumesc Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  2. absolut minunate!! - noua ne plac in special reci

    RăspundețiȘtergere