duminică, 11 iulie 2010

PRAJITURA CU VISINE

Ador prajitura cu visine dar nu mai mancasem de ani de zile. Bunica mea facea una foarte buna dar nu mai tinea minte reteta asa ca am intrat pe net si am ales cateva retete care pareau asemanatoare cu ceea ce stiam eu, apoi am facut o reteta combinata, dupa cum mi s-a parut mie ca ar trebui. Incercati-o! Se face extrem de usor!

Ne trebuie:
- 500 g visine pe care trebuie sa le spalam si sa le scoatem samburii
- 6 oua
- o cana de zahar
- o cana de faina
- 1 plic de praf de copt
- zeama de lamaie
- ulei sau unt pentru uns tava

Se bat albusurile spuma apoi se adauga zaharul si se bate incorporandu-se putin cate putin.

Se adauga galbenusurile unul cate unul si apoi praful de copt stins cu zeama de lamaie. La final se pune faina cate putin, adaugandu-se in pulbere.


Se unge tava cu ulei apoi se toarna compozitia. Se baga la cuptor pentru 5 minute apoi se scoate, se pun visinile si se baga iar inca 25 de minute (aproximativ).



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu