duminică, 29 mai 2011

Ce am mai gatit in weekend-ul asta

Daca erati curiosi despre ce am mai gatit weekend-ul asta, aflati ca am facut ,,lalele de pui cu gorgonzola si fructe" (suna tare, nu?), legume la cuptor si cheese cake cu piersici.
Lalelele de pui sunt o chestie buna si extrem de usor de facut, reteta pe care am invatat-o la ,,Delice cook and fun". E vorba de fapt de piept de pui batut ca pentru snitele, in mijlocul caruia pui o bucatica de gorgonzola si o bucata de piersica din conserva. Asa cum reiese din imagine, ingredientele sunt usor de procurat: un piept mare de pui, taiat in bucati subtiri, ca pentru snitel, o branza gorgonzola si cateva piersici din compot (pot fi caise sau pere).Cum se face? Nimic mai simplu: se bate carnea ca pentru snitele apoi se iau cate 2 bucati si se aseaza una peste alta in cruce. Se pune un cub de branza si o bucatica de piersica si se strang cele 4 colturi ale carnii, apoi se leaga cu o sforicica. Se poate folosi si o fasie dintr-un fir de praz. Arata mai bine si se poate si manca :). Eu am uitat sa cumpar praz asa ca le-am legat cum vedeti:Apoi se baga la cuptor si se lasa 30 min. Cand am facut prima data am pus langa, ca si garnitura, bucatele de ananas, usor fript in tigaia de teflon si un pic de sos caramel. Azi insa am luat legume multe si le-am pus intr-o tava cu un strop de lamaie, ulei si oregano, le-am acoperit bine si le-am bagat la cuptor. Se fac repede si sunt super gustoase. Nu uitati sa puneti printre legume si 2 cepe. Chiar daca nu o veti manca, ceapa da o dulceata formidabila celorlalte legume.
Ca desert am facut un cheese cake. Aceeasi reteta ca cea pe care v-am mai dat-o pe blog, doar ca de data asta am folosit restul de piersici din compot. L-am bagat la frigider cateva ore si uite ce a iesit!
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu