vineri, 3 iunie 2011

Miroase asa bine la mine in bucatarie

Maine mergem la picnic cu colegii de gradinita ai lui Stefan. Mergem toti, mamici, tatici si copii, cu mingi, palete si paturi. Si desigur, luam si ceva de macare.
Am pregatit una-alta si miroase minunat la mine in bucatarie.
Vom avea maine briose cu oua pe care le-am facut fara sunca dar cu mult marar. Yammy! Apoi am facut ciocanele de pui cu ceapa rosie si prune. Imi lasa gura apa numai cand scriu aceste cuvinte. Am mai facut si alta data si v-am promis reteta. Asa ca iat-o!

Ce ne trebuie:
o casoleta de ciocanele (eu azi am folosit doua casolete, dar noi vom fi multi maine)
cateva cepe rosii (cam trei la o casoleta)
sare
piper
prune (daca nu aveti proaspete puteti pune si uscate) cam 6-7 bucati
sos de soia

Cum se face:
Se spala ciocanelele, se dau cu sare si piper si se ung cu sos de soia, apoi se pun intr-o tava cu prunele taiate in jumatati si ceapa taiata solzisori. Totul ar trebui sa arate ca aici:
Se lasa la cuptor cam o ora, timp in care mai puteti intoarce din cand in cand pulpele ca sa se rumenesca pe toate partile. Dulceata prunelor, ceapa caramelizata dau carnii un gust super bun. Va veti lige degetele, garantat!
Am mai facut apoi briose cu si de ciocolata, ca sa avem si ceva dulce si cam asta e! Ia uitati ce de briose!
Sper sa fie soare si sa ne distram!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu