miercuri, 25 ianuarie 2012

Prajitura cu nuci

Ce credeti? Mi s-a intamplat ceva extraordinar. Singura mea bunica, acum in viata, facea de mult o prajitura cu nuci. Aveam reteta pe undeva dar am sunat-o sa i-o cer, ca sa nu stau eu sa o caut. Si mi-a spus ceva ce m-a pus pe ganduri:,,Nu o mai stiu! Nu am notat-o nicaieri, n-am mai facut-o de mult si nu o mai stiu!".
M-am speriat ca o voi uita si eu si am zis sa scriu repede reteta aici ca sa nu se piarda.

Ce avem nevoie:
4 oua
o cana de zahar
un praf de copt
o cana de faina
o cana de nuci
o lingura de cacao

Cum se face:
4 oua se bat cu o cana de zahar,. Nu e nevoie sa le bateti prea mult. Cu mixerul in 3 minute e gata. Se adauga un praf de copt, cana de faina apoi cana de nuci si cacaoa. Eu pun, desigur, un pic de sare, un pic de esenta de vanilie si cateva stafide (asta cu stafidele e de la mine, asa, pentru ca nu ma pot abtine in a face modificari).
Se da la ciptor intr-o tava unsa cu unt si tapetata cu faina sau o tava cu pergament in ea si se lasa cam 30 min. Va arata asa si este genul de prajitura care devine parca si mai buna dupa 2-3 zile.

Bunica mea are 88 de ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu