marți, 24 august 2010

Paste cu parmezan

Chiar in ziua in care am plecat in Italia am vrut sa incerc un fel de paste, cel mai usor de facut. Am zis ca e un bun antrenament pentru viitoarele retete de paste cu care ma voi intoarce din Italia si bine am facut. Nu de alta, dar au iesit foarte bune si dureaza maxim 10 minute sa le faci sa arate asa:

Ce iti trebuie:
- 2 catei de usturoi dati pe razatoare
- un cub de unt (40g)
- 450 g taliatele (un fel de tailei mai lati)
- 2-3 maini de parmezan

Cum se face:

Usturoiul se prajeste in unt pentru cateva minute. Nu trebuie sa se rumeneasca, ci sa arate asa:

Intr-un vas cu apa si sare punem pastele la fiert. Cand sunt gata (de obicei scrie pe pachet) le luam de pe foc si le strecuram, si aici vine partea pe care nu o stiam: pastram un pic din zeama in care au fiert pastele. Se pare ca intotdeauna trebuie procedat asa. Daca pui cateva linguri de zeama in sosul de paste, sosul va deveni cremos si niciodata cleios. Interesant, nu? Incercati!
Intr-un vas cald punem usturoiul si apoi adaugam pastele si cateva linguri de apa in care au fiert si mai apoi parmezanul. Amestecati si veti vedea ca totul se va topi si va deveni cremos.

Asta e tot! Astept pareri!
In curand o reteta de paste proaspat adusa din Italia :)

Un comentariu:

  1. Arata foarte bine si par super usor de facut. Le incerc si eu.
    Asteptam retetele din Italia, poze si impresii.

    RăspundețiȘtergere