marți, 3 august 2010

Delta Dunarii

Asa cum v-am promis aveti aici poze din Delta si un pic de poveste.
http://www.flickr.com/photos/vracii/sets/72157624647168120/
Nimic nu se poate compara cu un weekend cu prietenii, cand stai relaxat pe malul apei, bei o bere si unul mai povesteste ceva, altul mai bea o bere, unii deapana amintiri sau altii sunt mai nostalgici si isi aduc aminte de tinerete.
Dunarea insa era cam murdara! Mare, plina de vegetatie, dar cam murdara.
Caldura a fost cumplita. Data trecuta cand am fost in Delta a fost cald dar nu asa de rau.
Si ceea ce a stricat dispozitia multora au fost TANTARII! Multi si muscau ingrozitor. Autan-ul, hainele groase si tigarile multe, nu au avut nici un efect.
Oricum, la plimbarea cu barca am vazut pelicani, lebede si cormorani si la pensiunea pe care nu o sa o recomandam altora am mancat un bors de peste senzational.
Cam asta a fost iesirea in Delta. Scurt si cam obositor!

Urmatoarea iesire: Italia-Austria 7-21 august.

Un comentariu:

  1. Asa as fi zis si eu daca plecam o data cu voi din Delta. Poate as fi accentuat mai mult pe tantari, umezeala, caldura, pensiunea de nerecomandat (nu mai stiu cum se numea, ca as posta niste pareri pe alte site-uri).
    DAR, noi am mai stat o zi si ne-am scos parleala. Am mers la hotel, 4 stele, mocheta pe jos, lenjerie alba satinata impecabila, piscina, restaurant interior cu aer conditionat. Frumos! Cat despre Dunare si Delta, nu mai stiu nimic pt ca nu m-au mai interesat.
    Care e urmatoarea destinatie de week-end? Carmen?

    RăspundețiȘtergere